Travel Stories & Photo Gallery

Τα κείμενα και το φωτογραφικό υλικό αξιοποιούνται στη διαδραστική ιστοσελίδα προβολής της Θεσσαλίας www.mythessaly.com

Ταξιδιωτικά κείμενα

Για τις ανάγκες της ψηφιακής προώθησης της Θεσσαλίας δημιουργήθηκαν 40 κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών, συνολικής έκτασης 25.000 περίπου λέξεων, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, με στόχο να αναδείξουν τα μοναδικά στοιχεία και θεματικές εμπειρίες των προορισμών της Θεσσαλίας. Τα 4 κείμενα, αναδεικνύουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Θεσσαλίας ανά εποχή, με στόχο την προβολή της ως μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική πρόταση για το τουριστικό κοινό και τις 4 εποχές του έτους, ενώ τα υπόλοιπα 36 κείμενα αναδεικνύουν τις μοναδικές εμπειρίες των προορισμών της Θεσσαλίας.

Αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνική του Creative Storytelling και ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, τα κείμενα αναδεικνύουν τους προορισμούς και τις εμπειρίες της Θεσσαλίας, με inspiring και ενθουσιώδες ύφος. Οι ιστορίες πλαισιώνονται από μια ελκυστική επικοινωνιακή ιδέα (concept) που «φωτογραφίζει» το θεματικό ενδιαφέρον που παρουσιάζουν οι εκάστοτε προορισμοί.

Σημείωση: Τα ταξιδιωτικά κείμενα είναι Stories που επιδιώκουν να εμπνεύσουν το ταξιδιωτικό κοινό και να του δημιουργήσουν την επιθυμία να επισκεφθεί τους προορισμούς, και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν αναλυτική γεωγραφική καταγραφή αξιοθέατων και χαρακτηριστικών των προορισμών.

1500
Λέξεις κειμένου
8
Κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών
0
Γλώσσες

Photo Gallery

Οι ταξιδιωτικές ιστορίες συνοδεύονται από πλούσια «τράπεζα» φωτογραφικού υλικού (Image bank) και σύντομες περιγραφές στα ελληνικά και αγγλικά για το σύνολο των τουριστικών προορισμών και εμπειριών της Θεσσαλίας.

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Ψηφιακή προώθηση των τουριστικών προϊόντων, των εμπειριών και των προορισμών της Θεσσαλίας μέσω της καμπάνιας «My Perfect Day in Thessaly», η οποία υλοποιείται…

Εκπαίδευση & Επιχειρηματικότητα

Για την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, έχει σχεδιαστεί ένα ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης…

Video Gallery

Με στόχο την τουριστική διαφοροποίηση της καμπάνιας προβολής της Θεσσαλίας, δημιουργήθηκαν 4 διαφημιστικές ταινίες,…

Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος Θεσσαλίας

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της Θεσσαλίας αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό και σύμμαχο της τοπικής κοινωνίας τουρισμού…

Δημόσιες Σχέσεις

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προορισμών της Θεσσαλίας και την πρόκληση θετικής δημοσιότητας για αυτούς…

Διαδραστική Ιστοσελίδα Προβολής

Για τις ανάγκες φιλοξενίας και αξιοποίησης του σύγχρονου περιεχομένου που δημιουργήθηκε…