Η Σύμπραξη

H Σύμπραξη

Μια πρωτοποριακή ιδέα γίνεται πράξη

H Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενώνουν τις δυνάμεις, την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, αναπτύσσοντας από κοινού μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του Tουρισμού, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Με κεντρική ιδέα το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την περαιτέρω αξιοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής και marketing για την περιοχή της Θεσσαλίας, η Σύμπραξη παρέχει τα εργαλεία, την τεχνογνωσία και τα εφόδια στην περιφερειακή και τοπική κοινωνία του τουρισμού.

Κεντρικοί Στόχοι της Σύμπραξης είναι:

  • Η ενίσχυση του τουριστικού τομέα της Θεσσαλίας ως μοχλού ανάπτυξης της περιφερειακής οικονομίας
  • Η ενδυνάμωση της τουριστικής εικόνας επιμέρους προορισμών με γνώμονα την τοπική ανάπτυξη
  • Η έμπρακτη στήριξη των αναγκών του κλάδου

Με στόχο την υποστήριξη της προώθησης του περιφερειακού και τοπικού τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, και τη συμβολή στην περιφερειακή τουριστική ανάπτυξη, η Σύμπραξη φιλοδοξεί να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη αξία για τον τόπο, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις.

H αυθεντική Θεσσαλία ταξιδεύει στην Ελλάδα και τον κόσμο

Παρουσιάστηκε το ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ και οι Αναπτυξιακές Δράσεις για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.


My Perfect day in Thessaly

Δράση προβολής στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία» Κάντε Share το link της καμπάνιας «My Perfect Day» στα Μέσα Κοινωνικής σας Δικτύωσης.

Καρδίτσα & Τρίκαλα οι νέοι προορισμοί στο Discover Greece

Oλοκληρωμένη προβολή της Θεσσαλίας και των προορισμών της μέσα από το Discovergreece.com