Δημόσιες Σχέσεις
Δημόσιες Σχέσεις & Διαμόρφωση Ψηφιακής Φήμης
Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προορισμών της Θεσσαλίας και την πρόκληση θετικής δημοσιότητας για αυτούς, έχει σχεδιαστεί και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2016, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, που περιλαμβάνει επισκέψεις εκπροσώπων ΜΜΕ από δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας Μέσα καθώς και Digital Influencers.
Το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνει την υλοποίηση 8 δημοσιογραφικών και blogger αποστολών από κύριες ευρωπαϊκές αγορές (Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία) σε διάφορους προορισμούς της Θεσσαλίας (Λάρισα, Βόλος, Σκίαθος, Πήλιο κ.α.). Το πρόγραμμα βασίζεται σε δύο άξονες ενεργειών:
Α) Σε επισκέψεις δημοσιογράφων από διεθνή έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα για την προβολή των προορισμών και των μοναδικών εμπειριών της Θεσσαλίας, επιτυγχάνοντας δημοσιότητα μέσα από μια σειρά εκτενών ρεπορτάζ και αφιερωμάτων.
Β) Στη φιλοξενία Digital Influencers (Bloggers, Vloggers, Instagrammers), μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece, Blogtrotters, η οποία το 2016 ξεπέρασε τα 145.000.000 impressions. Οι διαμορφωτές ψηφιακής κοινής γνώμης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν και να μοιραστούν με το ταξιδιωτικό κοινό τις συναρπαστικές εμπειρίες της Θεσσαλίας.
Pelion Blogtrotters Trip
Μια ομάδα τριών κορυφαίων Γάλλων lifestyle digital influencers (Style By Simoes, Raphaël Spezzotto-Simacourbe, Le Petit Francais) εξερεύνησε το Πήλιο και το Βόλο, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που στόχο είχαν να αναδείξουν τους θησαυρούς του πολιτισμού, της γαστρονομίας, καθώς και το εύρος αθλητικών δραστηριοτήτων στη φύση. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι Digital Influencers έκαναν πεζοπορία και ιππασία σε παραδοσιακά χωριά του Πηλίου, δοκίμασαν παραδοσιακό τσίπουρο και απόλαυσαν τη γαστρονομία του Βόλου. Τις εμπειρίες τους μοιράστηκαν με την κοινότητα μελών τους στα Social Media, επιτυγχάνοντας 4.900.000 Impressions, καθώς και στα blog posts τους.
Exploring this little piece of paradise this morning ??? #blogtrottersGR #discovergreece #athens
A post shared by Nicolas Simoes | Travel&Style (@nicolassimoes) on
A post shared by Nicolas P. ?? (@le_petit_francais) on
A post shared by Nicolas P. ?? (@le_petit_francais) on
⛰ Well arrived in Pelion ? @Discover.Greece #blogtrottersgr #discovergreece
A post shared by Raphaël Spezzotto-Simacourbe (@rsimacourbe) on
Δημοσιογραφική αποστολή στα Μετέωρα και τα Τρίκαλα
Η δημοσιογράφος Larissa Eckhardt, από την κορυφαία εφημερίδα της Αυστρίας “Österreich” με κυκλοφορία 95.000 και η δημοσιογράφος Almuth Spiegler από το εβδομαδιαίο ένθετο “Schaufenster” της δημοφιλούς Αυστριακής εφημερίδας “Die Presse” με κυκλοφορία 75.000, επισκέφθηκαν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 2017, αντίστοιχα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα και έζησαν μοναδικές εμπειρίες στους προορισμούς. Παράλληλα, το Μάρτιο του 2017, την περιοχή των Τρικάλων και των Μετεώρων, επισκέφθηκε η δημοσιογράφος Thessa Wolf από τη γερμανική εφημερίδα “Sächsische Zeitung” με κυκλοφορία 300.000, η οποία απόλαυσε δραστηριότητες όπως πεζοπορία και ιππασία στο επιβλητικό τοπίο.
Τηλεοπτικό αφιέρωμα στα Μετέωρα και τις Σποράδες
Ο ιδιωτικός Γερμανικός τηλεοπτικός σταθμός Channel Sat 1 επισκέφθηκε τα Μετέωρα, το διάστημα 23-26 Μαρτίου, με στόχο να καταγράψει με τον τηλεοπτικό φακό τα μοναστήρια, το επιβλητικό τοπίο και την ευρύτερη περιοχή με τις δραστηριότητές της, για τη δημιουργία αφιερώματος στην πρωινή εκπομπή Sat 1 Frühstücksfernsehen με τηλεθέαση 1 εκ. θεατές/ανά επεισόδιο.