Δημόσιες Σχέσεις

Δημόσιες Σχέσεις & Διαμόρφωση Ψηφιακής Φήμης

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προορισμών της Θεσσαλίας και την πρόκληση θετικής δημοσιότητας για αυτούς, έχει σχεδιαστεί και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2016, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων, που περιλαμβάνει επισκέψεις εκπροσώπων ΜΜΕ από δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας Μέσα καθώς και Digital Influencers.

Το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνει την υλοποίηση 8 δημοσιογραφικών και blogger αποστολών από κύριες ευρωπαϊκές αγορές (Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία) σε διάφορους προορισμούς της Θεσσαλίας (Λάρισα, Βόλος, Σκίαθος, Πήλιο κ.α.). Το πρόγραμμα βασίζεται σε δύο άξονες ενεργειών:

Α) Σε επισκέψεις δημοσιογράφων από διεθνή έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα για την προβολή των προορισμών και των μοναδικών εμπειριών της Θεσσαλίας, επιτυγχάνοντας δημοσιότητα μέσα από μια σειρά εκτενών ρεπορτάζ και αφιερωμάτων.

Β) Στη φιλοξενία Digital Influencers (Bloggers, Vloggers, Instagrammers), μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece, Blogtrotters, η οποία το 2016 ξεπέρασε τα 145.000.000 impressions. Οι διαμορφωτές ψηφιακής κοινής γνώμης έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν και να μοιραστούν με το ταξιδιωτικό κοινό τις συναρπαστικές εμπειρίες της Θεσσαλίας.

Pelion Blogtrotters Trip

Μια ομάδα τριών κορυφαίων Γάλλων lifestyle digital influencers (Style By Simoes, Raphaël Spezzotto-Simacourbe, Le Petit Francais) εξερεύνησε το Πήλιο και το Βόλο, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που στόχο είχαν να αναδείξουν τους θησαυρούς του πολιτισμού, της γαστρονομίας, καθώς και το εύρος αθλητικών δραστηριοτήτων στη φύση. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι Digital Influencers έκαναν πεζοπορία και ιππασία σε παραδοσιακά χωριά του Πηλίου, δοκίμασαν παραδοσιακό τσίπουρο και απόλαυσαν τη γαστρονομία του Βόλου. Τις εμπειρίες τους μοιράστηκαν με την κοινότητα μελών τους στα Social Media, επιτυγχάνοντας 4.900.000 Impressions, καθώς και στα blog posts τους.

 

4
Social Media Impressions

Sunset on my back ?? @portariahotel #discovergreece #blogtrottersgr #working #stylebysimoes

A post shared by Nicolas Simoes | Travel&Style (@nicolassimoes) on

Exploring this little piece of paradise this morning ??? #blogtrottersGR #discovergreece #athens

A post shared by Nicolas Simoes | Travel&Style (@nicolassimoes) on

Morning with a view ☀️ #discovergreece #blogtrottersgr #simoestravels

A post shared by Nicolas Simoes | Travel&Style (@nicolassimoes) on

The sunset view from the @portariahotel terrass ? #DiscoverGreece #BlogtrottersGR

A post shared by Nicolas P. ?? (@le_petit_francais) on

The beautiful village of Makrinitsa in top of the mountains ?? #blogtrottersgr #discovergreece #ringards

A post shared by Nicolas P. ?? (@le_petit_francais) on

? Climbing up to the mountain today ? #Discovergreece #Blogtrottersgr

A post shared by Raphaël Spezzotto-Simacourbe (@rsimacourbe) on

⛰ Well arrived in Pelion ? @Discover.Greece #blogtrottersgr #discovergreece

A post shared by Raphaël Spezzotto-Simacourbe (@rsimacourbe) on

Everything is so peaceful here ??? #discovergreece #blogtrottersgr

A post shared by Raphaël Spezzotto-Simacourbe (@rsimacourbe) on

Δημοσιογραφική αποστολή στα Μετέωρα και τα Τρίκαλα

Η δημοσιογράφος Larissa Eckhardt, από την κορυφαία εφημερίδα της Αυστρίας “Österreich” με κυκλοφορία 95.000 και η δημοσιογράφος Almuth Spiegler από το εβδομαδιαίο ένθετο “Schaufenster” της δημοφιλούς Αυστριακής εφημερίδας “Die Presse” με κυκλοφορία 75.000, επισκέφθηκαν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 2017, αντίστοιχα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα και έζησαν μοναδικές εμπειρίες στους προορισμούς. Παράλληλα, το Μάρτιο του 2017, την περιοχή των Τρικάλων και των Μετεώρων, επισκέφθηκε η δημοσιογράφος Thessa Wolf από τη γερμανική εφημερίδα “Sächsische Zeitung” με κυκλοφορία 300.000, η οποία απόλαυσε δραστηριότητες όπως πεζοπορία και ιππασία στο επιβλητικό τοπίο.

Τηλεοπτικό αφιέρωμα στα Μετέωρα και τις Σποράδες

Ο ιδιωτικός Γερμανικός τηλεοπτικός σταθμός Channel Sat 1 επισκέφθηκε τα Μετέωρα, το διάστημα 23-26 Μαρτίου, με στόχο να καταγράψει με τον τηλεοπτικό φακό τα μοναστήρια, το επιβλητικό τοπίο και την ευρύτερη περιοχή με τις δραστηριότητές της, για τη δημιουργία αφιερώματος στην πρωινή εκπομπή Sat 1 Frühstücksfernsehen με τηλεθέαση 1 εκ. θεατές/ανά επεισόδιο.


Εκπαίδευση & Επιχειρηματικότητα

Για την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, έχει σχεδιαστεί ένα ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης…

Video Gallery

Με στόχο την τουριστική διαφοροποίηση της καμπάνιας προβολής της Θεσσαλίας, δημιουργήθηκαν 4 διαφημιστικές ταινίες,…

Διαδραστική Ιστοσελίδα Προβολής

Για τις ανάγκες φιλοξενίας και αξιοποίησης του σύγχρονου περιεχομένου που δημιουργήθηκε…

Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος Θεσσαλίας

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της Θεσσαλίας αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό και σύμμαχο της τοπικής κοινωνίας τουρισμού…

Travel Stories & Photo Gallery

Τα κείμενα και το φωτογραφικό υλικό, αξιοποιούνται στη διαδραστική ιστοσελίδα προβολής της Θεσσαλίας www.mythessaly.com

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Ψηφιακή προώθηση των τουριστικών προϊόντων, των εμπειριών και των προορισμών της Θεσσαλίας μέσω της καμπάνιας «My Perfect Day in Thessaly», η οποία υλοποιείται…