Ενέργειες Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Με στόχο την ψηφιακή προώθηση, σχεδιάστηκε, υλοποιείται και προγραμματίζεται ένα πλήρες πλάνο προώθησης σε ψηφιακά μέσα για την προβολή και ανάδειξη των μοναδικών εμπειριών και προορισμών της Θεσσαλίας στο ελληνικό κοινό και το κοινό του εξωτερικού, με κύριο όχημα τη διαδραστική ψηφιακή ιστοσελίδα www.mythessaly.com .

Discovergreece.com

Το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com, ως ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα διεθνών προδιαγραφών και διεθνούς απήχησης στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενισχύει ενεργά την ψηφιακή προώθηση των προορισμών της Θεσσαλίας. Η ψηφιακή καμπάνια που υλοποιήθηκε περιελάμβανε ανάπτυξη ψηφιακών σελίδων προορισμών της Θεσσαλίας σε 6 γλώσσες, ψηφιακά αφιερώματα για τους προορισμούς της Θεσσαλίας  στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com, Social Media & Community Engagement Campaign, Ψηφιακή καµπάνια (digital advertising) σε επιλεγµένα ψηφιακά µέσα και # Hashtag campaign.

«My Perfect Day in Thessaly»

Για τις ανάγκες του λανσαρίσματος της Θεσσαλίας ως τουριστικό σύνολο, υλοποιήθηκε η ψηφιακή καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly με κεντρικό μέσο προώθησης το Discovergreece.com. Το “My Perfect Day in Thessaly” αποτέλεσε μία από τις πρώτες ενέργειες διαδικτυακού μάρκετινγκ του Προγράμματος Προβολής, η οποία παρουσιάζει το σύνολο των προορισμών της Θεσσαλίας ως ιδανικές προτάσεις διακοπών, προσκαλώντας παράλληλα τους χρήστες να σχεδιάσουν τη δική τους ιδανική μέρα στη Θεσσαλία.

Η καμπάνια «φιλοξενήθηκε» στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com από το Νοέμβριο 2016 μέχρι και τον Φεβρουάριο 2017.  Στο πλαίσιο της καμπάνιας σχεδιάστηκε διαδραστικό quiz game και activation για τη συμμετοχή του κοινού, με πλούσιο περιεχόμενο (κείμενα, φωτογραφικό υλικό) στην ελληνική και αγγλική γλώσσα και προσφορά δώρου ένα ταξίδι για 2 άτομα έξι (6) ημερών σε έναν μαγευτικό προορισμό της Θεσσαλίας. Η καμπάνια υποστηρίχθηκε από ολοκληρωμένο πλάνο προβολής σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα (Digital Advertising) και hashtag campaign στα Social Media του Discovergreece.com με στόχο την αύξηση της κοινοποίησης (shareability) των χρηστών και το share of voice για τους προορισμούς.

H καμπάνια σημείωσε εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφήνοντας το δυναμικό της ψηφιακό αποτύπωμα:

  • 45.000 επισκέψεις στην αποκλειστική σελίδα της καμπάνιας «My Perfect Day in Thessaly»
  • 320.000 απήχηση (reach) social media
  • 15.000 διαδράσεις (engagement) social media
  • 13.000 συμμετοχές στον διαγωνισμό της καμπάνιας, ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων για διαγωνισμό
45
Επισκέψεις στη σελίδα της καμπάνιας
3200
Social media reach
15
Social media engagement
1
Συμμετοχές στον διαγωνισμό
Ενέργειες Ψηφιακής Προώθησης για το 2017

Το 2017, υλοποιούνται ενέργειες προβολής με έμφαση στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος και των προορισμών της Θεσσαλίας. Παράλληλα, αξιοποιούνται και εμπλουτίζονται τα εργαλεία και το περιεχόμενο που έχει αναπτυχθεί. Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ψηφιακής διαφήμισης (media plan) περιλαμβάνει ενέργειες προβολής τόσο σε Ψηφιακά Μέσα όσο και στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Το πλάνο προβολής και προώθησης της Θεσσαλίας σε Ψηφιακά Μέσα περιλαμβάνει Media Plan, που αποτελεί μέθοδο ψηφιακής προώθησης με διαφορετικά formats και retargeting σε αγορές-στόχος (Google Display Ads, Banner Campaign/digital ads, video campaigns), στοχεύοντας συγκεκριμένα προφίλ χρηστών (online users targeting).

Το πλάνο προβολής και προώθησης της Θεσσαλίας στο Discovergreece.com περιλαμβάνει:

  • Κεντρική Σελίδα του Discovergreece.com: Προώθηση του campaign concept της Θεσσαλίας “Handcrafted by Time”, αποκλειστικές καμπάνιες για την προώθηση του campaign site www.mythessaly.com, προώθηση των προορισμών και εμπειριών της Θεσσαλίας, με ειδικά ψηφιακά αφιερώματα και υλοποίηση διαγωνισμών για την ενίσχυση της διάδρασης με το κοινό.
  • Social Media & Κοινότητα Μελών: Καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece.com, προώθηση του περιεχομένου στην online κοινότητα μελών του (Community) με περισσότερους από 1.000.000 φίλους, «φιλοξενία» των videos της Θεσσαλίας στο YouTube κανάλι του. Αποκλειστικά blogposts από προσωπικότητες που γράφουν στο blog του Discovergreece.com, My View of Greece, για τις προσωπικές εμπειρίες τους από τη Θεσσαλία.
  • Digital Advertising Plan: Στο σχέδιο δράσης εντάσσεται υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας της Θεσσαλίας στο Facebook μέσα από social ads & promoted content.

Εκπαίδευση & Επιχειρηματικότητα

Για την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, έχει σχεδιαστεί ένα ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης…

Δημόσιες Σχέσεις

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προορισμών της Θεσσαλίας και την πρόκληση θετικής δημοσιότητας για αυτούς…

Διαδραστική Ιστοσελίδα Προβολής

Για τις ανάγκες φιλοξενίας και αξιοποίησης του σύγχρονου περιεχομένου που δημιουργήθηκε…

Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος Θεσσαλίας

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ της Θεσσαλίας αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό και σύμμαχο της τοπικής κοινωνίας τουρισμού…

Travel Stories & Photo Gallery

Τα κείμενα και το φωτογραφικό υλικό, αξιοποιούνται στη διαδραστική ιστοσελίδα προβολής της Θεσσαλίας www.mythessaly.com

Video Gallery

Με στόχο την τουριστική διαφοροποίηση της καμπάνιας προβολής της Θεσσαλίας, δημιουργήθηκαν 4 διαφημιστικές ταινίες, οι οποίες ως κεντρικοί πυρήνες…